На Паризькому автосалоні 2018 року стенд ŠKODA буде демонструвати свої останні інноваційні розробки.
• Стратегия роста: ŠKODA AUTO выпустила свой миллионный автомобиль в середине октября - ранее, чем когда-либо в истории компании
• Миллионным автомобилем стала ŠKODA FABIA 1.0 TSI
• ŠKODA OCTAVIA и ŠKODA FABIA являются бестселлерами бренда
• ŠKODA KODIAQ и ŠKODA KAROQ генерируют дополнительный рост продаж
Знижки до 20% на оригінальні кузовні запасні частини ŠKODA*.
• Топовый спортивный KODIAQ дебютирует на Парижском автосалоне 2018 года
• Первый SUV ŠKODA в котором в стандартных опциях предлагаются светодиодные фары и виртуальная панель
• Эксклюзивная опция Race Blue впервые доступна для внедорожников ŠKODA
• Двигатель стал еще более мощным благодаря системе Dynamic Sound Boost
З 01 вересня до 30 листопада 2018 року в дилерській мережі ŠKODA діють знижки до 20%* на оригінальні запасні частини ŠKODA. Запрошуємо всіх власників автомобілів ŠKODA скористатися нагодою подбати про свій автомобіль з вигідними сезонними знижками.
ŠKODA уже 14 лет является официальным партнером самой масштабной велогонки мира - Тур де Франс (Tour de France). Продолжая традиции поддержки велоспорта, компания «Еврокар» выступит партнером велопробега «Киевская сотка 2018», который состоится 2 сентября в центре столицы.
За 7 місяців 2018 року компанія «Єврокар» збільшила частку марки ŠKODA на ринку на 1,4 відсоткових пунктів. При цьому за підсумками 2-х літніх місяців частка ŠKODA досягла 8%, які компанія впевнено утримує в складній ринковій ситуації на тлі стагнації ринку. Традиційно драйверами продажів на ринку залишаються моделі ŠKODA KODIAQ і ŠKODA OCTAVIA.
Нарівні з Європою (+ 15,7%) ŠKODA показала високі результати продажів в Китаї (+ 13,9%) і Індії (+ 12,7%). Споживачі незмінно вибирають бестселер марки ŠKODA OCTAVIA, а також віддають перевагу чеським SUV - ŠKODA KODIAQ і ŠKODA KAROQ. Новий ŠKODA KAMIQ, який представлений на єдиному ринку в Китаї, користувався винятковою популярністю в липні: ŠKODA поставила 2200 компактних позашляховиків в перший повний місяць продажів після запуску.